piątek, 16 marca 2012

Coś pod ten piątkowy wieczór.

Witam,
Mamy dzisiaj piękną, wiosenną pogodę, a do tego piątek. Może się okazać, że jestem dość leniwy zaczynając pisanie na tym blogu od tego dnia, ale przez cały tydzień nie miałem zbyt wiele czasu, by się tym zająć.

A więc zaczynajmy! Chciałem przedstawić 2 propozycje filmowe na dziś.


Pierwsza moja propozycja to film Kac Vegas w Bangkoku - film z 2011 roku, idealnie pasujący pod piątkowy nastrój before party. Dość śmieszna komedia, którą obejrzałem stosunkowo niedawno pomimo iż nie przepadam za tym rodzajem filmów. Jeśli ktoś nie oglądał pierwszej części przygód przyjaciół polecam też obejrzenie Kac Vegas. Film opowiada o czterech kumplach wyruszających do Tajlandii na ślub jednego z nich. Według mnie film nakręcony dobrze, nie porywa, ale nie odstaje też od poprzednika. Warty obejrzenia, miłośnikom komedii na pewno się spodoba.

Druga propozycja to horror Pluję na twój grób. Film opowiada o pisarce, która dążąc do spokojnego napisania swojej powieści wynajmuje domek na wsi. Jej plany krzyżuje jednak grupka wieśniaków, zbirów którzy chcą zgwałcić i zabić młodą kobietę. Czeka ich jednak bardzo przykra niespodzianka.
Film, jak dla miłośnika thrillerów i horrorów świetny. Wprawdzie nie jest on oparty na faktach, bo gdyby ktoś to napisał to uznał bym to za gatunek science-fiction, ale po jego obejrzeniu na pewno poprawia się humor, ponieważ dobro wygrywa ze złem. Ogólnie film nakręcony bardzo dobrze, kilka ostrych scen przywołujących u widzów różne emocje, a na końcu każdy z was i tak powie "super, zajebiście :)". Nie będę żałował jeśli powiem, że gorąco polecam.

Filmy możecie obejrzeć na tym samym portalu, na którym ja to robię i naprawdę nie znam lepszego - ekino.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz