sobota, 17 marca 2012

Słoneczne sobotnie popołudnie


Dziś w końcu nadeszła długo oczekiwana wiosna! Dla jednych był to dzień na zbijanie bąków, dla inncyh dzień pełen pracy. Jeżeli w sobotni, ciepły wieczór nie macie ciekawych zajęć i chcecie odpocząć (niekoniecznie intelektualnie), to mam dla Was coś w sam raz!

Film, o którym chcę napisać, niewątpliwie zapada w pamięć. Ja osobiście musiałam go obejrzeć dwa razy. Za pierwszym razem byłam w ciężkim szoku i próbowałam w internecie znależć opinię, która wytłumaczyłaby mi fabułę. Za drugim natomiast sama spróbowałam rozkminić 'o co chodzi?!'Mowa tu o filmie 'Wyspa tajemnic'. Akcja zaczyna się od momentu, w którym dwóch federalnych szeryfów Tedd i Chuck udają się na wyspę Zatoki Bostońskiej, gdzie znajduje się szpital psychiatryczny. Ich celem jest rozwikłanie zagadki tajemniczego zniknięcia jednej z pacjentek. Sprawa zdaję się być jeszcze bardziej skomplikowana, ponieważ w celi, w której znajodwała się kobieta, była pilnie strzeżona i posiadała kraty w oknach. Na wyspie rozpętuje się burza i jakiekolwiek połączenie ze światem zostaje zerwane. Wtedy właśnie zaczyna się najważniejsza częśc filmu.
Jest to film dla ludzi, którzy lubią nieprzeciętne kino z podwójnych dnem.
Udanego seansu!

Film obejrzycie na ekino.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz